Hier vindt u enkele vragen die veel gesteld worden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op.
Bekijk alle vragen -->Zodra de bestelling via de website bij ons binnen is wordt deze door ons verwerkt. U ontvangt de factuur nog dezelfde dag via de mail of u kunt online vooraf betalen. Daarna wordt uw zending verpakt en nog dezelfde dag verzonden.
Nagenoeg al onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wij garanderen een levering tussen 0 en 4 werkweken.
Soms krijgen we bestellingen door die de volgende dag meteen mee kunnen met de vrachtwagen. Het komt ook wel eens voor dat het wel 4 werkweken duurt voordat we een route in uw regio hebben.
Vaak wordt onze levermethode niet goed begrepen. Het gaat als volgt: We leveren altijd tussen 0-4 werkweken na de bestelling. Dat komt omdat we steeds routes maken voor onze 3 vrachtwagens. Die bestrijken Nederland, België, Luxemburg, Schotland, Engeland, Wales, Frankrijk, Zwitserland, Duitsland en Denemarken. Wanneer we dus een route doorbellen die de volgende werkdag start, dan krijgt u ook te horen welke dag en hoe laat we er ongeveer zijn. Ook kunnen we dan eventueel een half uurtje vooraf bellen, zodat de ontvangst-contactpersoon daar niet de hele dag hoeft te zitten wachten.
Wanneer we de route doorbellen en de contactpersoon geeft aan dat de tafel nog niet mag komen, dan schuift de levering door naar de volgende rit in uw regio. Dat is dan weer tussen 0-4 werkweken. In sommige gevallen wil de ontvanger de levering voor meerdere maanden blokkeren, in dat geval kun je aangeven dat je bv de levering pas in maart wilt hebben. Wij blokkeren dan de levering tot 1 maart, waardoor de levering dan in de eerste 4 werkweken van maart zal geschieden. Omdat er ook een week (school-)vakantie in die periode kan liggen, kan de termijn dus van bv 1 maart tot 3 april zijn.